به نظر میرسد که جامعه انجیلی در کل به ویژه برای این فیلم در زمانی که داستانهای فساد در کلیسا ظاهر میشود تقریباً هر روزه است. پادکستهایی مانند ظهور و سقوط مریخ و کتابهایی مانند عیسی و جان وین اثر کریستین دومز از قبل مخاطبان منتخبی را آماده کردهاند تا به مسائل سیستمیک آسیبرسان به مجتمع صنعتی انجیلی سفیدپوستان توجه کنند. مسیر برای تماشاگران باز شده است تا Tammy Faye را به عنوان فردی هوشیار ببینند که سعی می کند علیه سیستم کار کند و در عین حال از ثمرات آن لذت می برد. استعدادهای تامی صرفاً به این دلیل که او یک زن است نادیده گرفته می شود. در یکی از گویاترین صحنه ها، تامی با جرأت پیوستن به میز سر که در آن مردان مهم در قربانگاه جری فالول (با بازی ونسان دونوفریو) در حال عبادت هستند، صحنه ای را می سازد. به نظر می رسد که مردها وقفه تامی را می پذیرند، در حالی که با چشم ها و زبان بدن خود دقیقاً برعکس ارتباط برقرار می کنند. تامی تحقیر آنها را نادیده می گیرد و جرأت می کند فالول را به چالش بکشد.
بیایید در جایی که باید به آن اعتبار بدهیم - جسیکا چستین اشتیاق محرک پشت فیلم است. او بهعنوان بازیگر نقش اول و تهیهکننده فهرست شده است، اما او با بیلی و بارباتو برای تغییر کاربری فیلمنامهشان تماس گرفت و به مدت هفت سال روی تامی فی تحقیق کرد. علاوه بر این، بسیاری از بازیگران اصلی توسط خود چستین انتخاب شدند. تمام این مراقبت ها در عملکرد Chastain نتیجه می دهد. او از نظر عاطفه، شخصیت و ظاهر خود را به تامی فی تبدیل می کند (با کمک بخش گریم و لباس با استعداد). چستین همیشه بازیگر خوبی بوده است و نقش های حذفی در فیلم های Zero Dark Thirty، The Tree of Life و Molly's Game به عنوان نمونه ایفای نقش کرده است. اما کاری که او برای این نقش انجام داد، او را با دنیل دی لوئیس و نحوه ناپدید شدن او در نقش هایش برابری کرد. بسیاری از فیلمهای بیوگرافی شکست میخورند زیرا ستاره تلاش میکند بدرخشد. چستین بدن خود را به روح تامی فی میسپارد و نتایج شگفتانگیز است.
این روایت به طور خلاصه به دوران کودکی تامی فی میپردازد، اما بیشتر وقت خود را در چهار دهه زندگی بزرگسالی او از دهه 1960 تا 1990 میگذراند. او با جیم باکر (اندرو گارفیلد) در کالج انجیل مرکزی نورث ملاقات میکند، و این زوج به دلیل شناخت متقابل کلام خدا و تمایل مشترکشان برای خدمت به او در خدمت، به یکدیگر جذب میشوند. داستان مانند داستانی از جنس کهنه بازی میکند و ظهور آنها را به شهرت نشان میدهد و منجر به سوء استفاده اجتنابناپذیر از قدرت و رسوایی میشود که ناشی از غرور بینظیر به خود است. تکرار مجدد تاریخ در یک نقد فیلم، لذت را از بین می برد، اما مانند هر داستان دیگری در مورد فرهنگ سلبریتی، آنچه بالا می رود باید پایین بیاید. از آنجایی که با جزئیات داستان بیکر آشنایی کاملی نداشتم، با این داستان هیجان زده شدم. اما چیزی که برای من جالب تر بود این بود که تامی فی تا چه حد صمیمانه باقی ماند. مطمئناً او اعتیادها و لحظات ضعف خود را داشت، اما اگر فیلم یک داستان واقعی را بچرخاند، تامی فی یک قلب واقعی برای مردم داشت. برخلاف شوهرش، او کمتر به نشانه های دلار اهمیت می داد و بیشتر به تأثیری که می توانست بر جهان بگذارد اهمیت می داد.
به نظر میرسد که جامعه انجیلی در کل به ویژه برای این فیلم در زمانی که داستانهای فساد در کلیسا ظاهر میشود تقریباً هر روزه است. پادکستهایی مانند ظهور و سقوط مریخ و کتابهایی مانند عیسی و جان وین اثر کریستین دومز از قبل مخاطبان منتخبی را آماده کردهاند تا به مسائل سیستمیک آسیبرسان به مجتمع صنعتی انجیلی سفیدپوستان توجه کنند. مسیر برای تماشاگران باز شده است تا Tammy Faye را به عنوان فردی هوشیار ببینند که سعی می کند علیه سیستم کار کند و در عین حال از ثمرات آن لذت می برد. استعدادهای تامی صرفاً به این دلیل که او یک زن است نادیده گرفته می شود. در یکی از گویاترین صحنه ها، تامی با جرأت پیوستن به میز سر که در آن مردان مهم در قربانگاه جری فالول (با بازی ونسان دونوفریو) در حال عبادت هستند، صحنه ای را می سازد. به نظر می رسد که مردها وقفه تامی را می پذیرند، در حالی که با چشم ها و زبان بدن خود دقیقاً برعکس ارتباط برقرار می کنند. تامی تحقیر آنها را نادیده می گیرد و جرأت می کند فالول را به چالش بکشد.
- ۰۰/۰۹/۰۳